theonlysims3

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Om The Sims 3 Rampljuset

Av Simsaren - 10 mars 2012 17:46

Japp, nu ska jag köpa det, och göra en recension. Den kommer hamna uppe på bloggen ungefär den 15 mars, eftersom jag inte äger spelet än. Dock lite osäker hur långt det tar att utforska det helt (Har haft lite problem med mitt konto på thesims3.com och tar kanske lite extra tid med SimPort).  Jag köper mitt spel på cdon.com



Detta är mitt första inlägg på bloggen men jag gör ingen stor grej av det... Om ni undrar...







                                                                                                                                                                     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simsaren - 18 mars 2012 15:04

Japp, äntligen är den uppe!   OM SPELET:     - Starlight Shores-     Min första tanke var "OMG! Hollywood i Sims!". Nu, efter ett tag, känns det lite... Tråkigt. Visst, nya byggnader osv, men dom finns ju även i Bridgeport, Sunset ...

Av Simsaren - 15 mars 2012 13:12


Jippie! Det har kommit! JA! Det är limited edition... Ni får recensionen... imorgon? Ja, vi får se.... Antar det. Är fortfarande sjuk tyvärr. Men. Det blir imorrn hörni.   ...

Av Simsaren - 14 mars 2012 07:41

Japp. Jag har beställt det och det kommer troligen imorgon och som senast fredag. Det betyder att ni snart får recensionen! Tyvärr så är jag sjuk idag... *host* men då kan jag i alla fall uppdatera bloggen bättre. Sry igen men det blev på min iPad :(...

Av Simsaren - 13 mars 2012 08:40

Jag är ledsen, det hät blir ett tråkigt inlägg. Men jag bloggar från min iPad och därför blir det inga bilder :( Men. Jag är också ledsen över att jag inte bloggade igår. Sry....

Av Simsaren - 11 mars 2012 18:37

Japp. Som jag har skrivit förut så skulle jag göra en historia om familjen Brook. Sorry, det har blivit stora ändringar. INGEN såkallad historia om familjen Brook. Absolut inte! Nepp, det ska bli en historia som ska heta...? Som ni kanske förstår så ...

Presentation


Hej! Jag är en Simsnörd, och tänker ha en blogg om just Sims 3.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska den nya historien heta? Historien med dom fyra knäppa familjemedlemmarna Max, Janet, Ida och Tyra Field.
 Udda familj
 Drömmar
 Field
 Ett förflutet.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards